halouin=halouin+1


Azi am hotarat sa contorizez sperieturile; doar nu degeaba e noaptea de halouin sau cum naiba s-o numi... In fine, sa incepem:

sperietura no.1 - dimineata, cand mi-am dat seama ca nu ma pot ridica din pat (coloana...la-la-la-la!)

sperietura no.2 - vizualizat soarece viu si vesel din fata si profil, pe prispa, la tara (cu 2 ore in urma). specimenul era obraznic, ma sfida. pana sa ma inarmez cu pusca de vanatoare, a disparut in spatele dulapului.

sperietura no.3 - la intoarcere, pe drumul dinspre Tirgoviste, in zona Tartasesti si mai sus, am incremenit...printre muntii de ...varza! Adio Transfagarasan (e scumpa benzina si oricum s-a inchis de azi). Adio Poiana, wellcome Lunguletu! Nu vei regreta, de masca vei purta, prin muntii de varza te vei avanta... :(

sperietura no.4 - in fine, o sperietura de sezon, tematica, pe strada un nene cu masca a reusit! Sa zicem ca e 1-0, adica am furat-o si eu de data asta...Pe bune...

Dar seara nu s-a terminat....



4 comentarii:

Drace spunea...

Haha, felinare din varza. :))

itterapia spunea...

cih! i hate this!

Bazilide spunea...

n-ar fi ami de sezon o placinta cu varza? sau macar niste sarmale? si de la acestea te poti speria, cand vezi caloriile :)

itterapia spunea...

@bazy: n-am zis nu la placintzica si nici la o sarmalutza :) ba mai mult, o salata de varza, mmmm...
Dar cu masura. Dupa iesirea din Tartasesti, pe soseaua Buc-Targ. aerul e irespirabil, traficul imposibil din cauza carutelor si muntilor de varza de pe marginea drumului, in conditiile in care in piata e 5 bani, chiar ma intreb, renteaza?