Hic, vine caldura!

Nu mai tin bine minte, dar primul val de frig a venit intr-o zi, acum vreo luna. Cum centrala termica trebuia supusa reviziei periodice si cum avea niste probleme cu presiunea, am pus mana pe telefon sa anunt compania in cauza. Si tirrr, si tirrr si ...nimic. Telefoanele afisate pe site de “compania serioasa” s-au incapatanat sa sune ocupat vreo trei zile, asa ca am renuntat si am cautat un alt canal de comunicare, in timp ce incercam sa-mi incalzesc mainile sub tastatura, e-mailul. Si le-am trimis un e-mail. Si-am asteptat...Si intr-o zi cu soare (stiti ca dupa primul val de frig, a venit un val mai mic mai putin friguros) a sunat tilifonul. “Suntem de la firma xxy...Ati timis un e-mail...”/”Da, am articulat tremurand, centrala termica, revizie, frig, gripa, iarna, brrrr...”/"Desigur, numai ca momentan toate echipele noastre sunt ocupate, dar va putem face o programare!”/”Ce bine-ar fi, zic, cu gestul manat de un reflex conditionat de-acum, de-a trage o dusca de tarie...

Apropo, in ultima vreme ma doare rau capul dimineata. La inceput am crezut ca e de la frig, si m-am linistit, apoi mi-am dat seama ca e de la “suplimentele” pentru incalzire. Si cum, cand vine vorba de bautura, eu nu ma prea pricep (nu beau de fel decat niste bere rar, vara), cu frigul din casa n-am prea tinut cont de faptul asta, si unde vedeam o sticla desfacuta, eram tentata sa trag o dusca. Cu venirea baietzilor sper sa scap de acest obicei nesanatos , nu de alta, dar cand ma duc in vizita in ultima vreme, imi zboara ochii dupa vreo sticla deschisa...

Deci azi (s-au scurs 24 de zile de la programare) vin baietii. Ii astept...de nerabdare am incercat sa le dau un telefon ieri, dar ce credeti c-am reusit usor? Am lasat telefonul pe masa, pe auto-redial si cred ca dupa vreo juma' de ora a raspuns un nene. Si da...a zis ca vine! Nu de alta, dar am capatat aspectul acela de boschetar, fata palida, supta, tuse horcaita...Dar sper sa dispara si reflexele-astea noi, foarte conditionate capatate in ultima vreme...


little update: au venit, au luat banii, au plecat. centrala tot nu merge. deci proastele obiceiuri capatate le mai avem o vreme; "alcoolicii anonimi" sau cam asa ceva, nu? ne-ntalnim acolo; i'm coming! :)

Imi vine in minte o scena din Fight Club si nu ma amuza deloc. Incep sa-nteleg cum se capata adictiile astea. De la un Dorel d-asta uite ...Dorele? Mai vii bre azi?

Niciun comentariu: