Deci am imbatranit...

Cand auzeam pe cineva ca vrea sa se mute de la 3 la 2 camere sau de la 2 la una, stiam aprioric, ca e e vorba de un om in varsta. Asociez inca aceasta dorinta de confort (3), cu o ultima dorinta. Nu o sa detaliez pe blog de ce vreau sa ma mut, nici nu vreau sa gasesc motivatii misterioase. Poate ca doar am imbatranit si eu. Si ca sa folosesc un sablon, o sa zic "Ce repede trecu vremea!".

Pana-n 2004 imi pierdeam noptile cu licente, examene fel de fel, schimbatul mobilei, redecorari si vesnice dispute cu mesterii. M-am oprit la un moment dat cand, uitandu-ma in jur, vedeam ca viata era traita din plin de semenii mei, mai mici sau mai mari. Nu implinisem 18 ani cand am vrut sa am salariul meu, si nimeni nu putea sa mi se-mpotriveasca. Am inceput sa deschid ochii cand, aflata in mijlocul patului deasupra unui maldar de carti, dictionare si arhive, am primit un telefon scurt si sec de la un amic, care-mi spunea ca-mi sta bine si cu parul roscat... doar m-a vazut acum 3 minute iesind din cofetaria de "La fantani", cu prietenul meu... :)

Din laterale, plasata cu bunavointa, a-nceput sa vina apoi artileria usoara: "Ai copii? Sa-ti traiasca!". N-am... Ne facem reprosuri ca n-am realizat asta sau asta. Din tunelul timpului auzim inca voci care ne spun "fa asa sau asa...", dar nu recunoastem niciodata ca ne place sa ne dam noi (insine pe noi) cu capul (nostru) de pereti. Iar azi am imbatranit... Se ard prea repede etape, uneori care nici n-au existat. Dar astia suntem. Eu cel putin, asta sunt. Si cu un cucui in plus, sau unul in minus, economisit din experienta de viata a cuiva, nu cred ca as fi cu mult diferita... Deci vreu sa ma mut!

Oferte!

4 comentarii:

Bazilide spunea...

ce, din ceea ce regreti ca nu ai facut, nu mai poti face astazi?

itterapia spunea...

nu stiu. probabil ca mai trebuie sa ma lovesc de cativa pereti...

Bazilide spunea...

angajeaza-te ca sparing partner, mai castigi un ban, nu strici nici zugraveala :)

itterapia spunea...

@bazy: nu prea stiu tenis...