My endless Zapp...


Apropo de endless story...

Cum m-am invartit, cum nu m-am invartit, cert este ca gata, am pierdut batranul meu Ericsson 550 fata de care facusem o adevarata pasiune. Nu stiu unde e, l-am pierdut, mi-a cazut pe sub pat la tara, in tara, mi l-a luat dusmanul... nu stiu. Stiu doar ca nu mai e. Mai e doar aceasta chestie din poza, ca tilifon nu-i pot sa-i zic, achizitionat acum vreun an de la operatorul cu pricina, la 1 milion si ceva. Acum ce sa fac? Vrei nu vrei, bea Grigore aghiazma, zice-o vorba. Cum altul n-am si nici n-o sa am curand, da pe Google si vezi ce poate sa faca. NIMIC! Ma gandeam la niste drivere ceva, un cablu de date, un wireless...

Mai relevante sunt cele 2 (singurele) comentarii, intre cele 2 Aline, de pe un site care face referire si la obect. Alina inseamna blonda? Pana la urma are si fata dreptate. Ea vea sa-l decodeze. S-atat. Am un ban si vreu sa-l beu! :)))))

Niciun comentariu: