Reclama? La ce...?



La mine tv-ul e deschis non stop. Asta nu inseamna ca sunt si atenta la el non-stop. Mai mult decat atat, am observat ca ...ma ajuta sa adorm ! Mai e bun la ceva; da senzatia ca nu esti singur, iar cand mai injuri prin casa vreun vecin care e obsedat de bormasina, nu va fi nevoie sa infrunti privirea trista a motanului din dotarea apartamentului, care iar nu va intelege de ce il certi! Apropo de asta, psihologii (care?!) au doua concluzii in psihologia felina:

-orice pisica gandeste ca tu esti o persoana tolerata in spatiul ei, apartament, casa etc...
-orice pisica crede ca ei i se adreseaza cuvintele, din orice directie ar veni si cu orice ocazie...deci fiti atenti la tonul folosit! Mai ales cand sunteti singuri acasa, doar cu pisica...

Dar sa revin. Azi am avut mai mult timp liber. Un fel de conced. Si mai mult timp de ascultat diverse. Printre care si chestia asta, de-i zice reclama. Sant sigura ca am mai auzit porcaria de dialog a celor 2 mesteri, dar mi-a trecut pe langa urechi, ca un promo la vreo petarda de film deocheat or smth. Cat de Dorel poti sa te numesti sa faci o asemenea reclama? Pe de alta parte, recunosc ca scopul a fost atins: atragerea atentiei, impact, etc. Dar, gandindu-ne la target-ul de Dorei, categoric ca astia vor uita la ce este de fapt reclama asta facuta! Va asigur. Am testat. N-au retinut nimic altceva, niciun nume de firma, nici de tip de vopsea, nimic...decat ce puteau sa retina.

Niciun comentariu: