Scanare...ad labam pe Calea Vitan

Si pentru ca nu mai stiam numarul Caii Vitan la care trebuia sa ajung pentru scanarea cartii de munca, am luat-o pe jos, intr-o excursie matinala. Nu stiu de ce aveam in minte ca mica mea plimbare imi va aduce aminte de o melodie cantata de unul din marii nostri trubaduri si de vremuri mai vechi. N-a fost asa. Dimpotriva. Colosi de sticla, mall, fitness-uri, wellness-uri &SPA-uri (adica numai de bine!) intre care se flendureau duduile specifice, cele care la ora 10 a.m. nu au decat anume ceva de facut si niste doamne cu fuste colorate implicate in activitati (pur) comerciale. Si io, pe jos, incercand sa-mi aduc aminte unde trebuia sa ajung... Excursia s-a finalizat la coada unui ghiseu pe care scria "scanare carti de munca". Misto, mi-am zis, dureaza putin, gandindu-ma la beneficiile tehnicii moderne care se incapatineaza sa ne faca viata din ce in ce mai buna... De data asta n-a fost sa fie. Metoda scanarii era una in totally eco-bio, adica verden-n fata, venerabila doamna de la ghiseu realizand operatiunea de scanare cu... mina si cu pixul. In fine, termenul scanare are mai multe sensuri. La intoarcere am preferat un 123. Incepuse sa bata vantul...

Niciun comentariu: