Bomboane de la Zapp. Urmeaza E-mag

Cum va spuneam intr-un post anterior, o terminai cu Cosmoteu', ca-mi pierdui tilifonu'. Asta e acum. Am trecut pe Zapp. Si surprizele nu contenesc sa apara din Cutia Pandorei. Dupa ce m-am lamurit ca NU poate sa iasa pe net, ca NU poate roaming si ca nu poate transfer de date intre echipamente sub nicio forma (cablu, bluetooth, iR), mai aflai o chestie simandicoasa la nesimtitul asta mic. Nu vrea sub nicio forma sa cante alarma de destepatare la 6.30 a.m., ci doar la 6.50 a.m. Azi dimineata am organizat o pinda. La 6.20 deja eram treaza (noroc cu desteptatorul miorlaitor Vasile) si asteptam... Se face 6.31, nimic. Ochiul pe el, pe Zappaila asta care face glume cu mine. 6.40, 45 si...la 7 fara zece da in sfarsit scularea. C-asa vor muschii lui. Este a treia zi cand face asta. Exista vreo explicatie cat de cat logica? Fie ea si prin matematica aia pura, nenorocita pe care-o faci (doar) in primii 5 ani de Calculatoare la stat, in serii Fourier cu convolutie-n frecventa sau fara?

2 comentarii:

Drace spunea...

Haha, prea tare, eu oricum mai stau in pat 20 de minute dupa ce suna alarma, daca as avea telefon de la Zapp ar suna exact cand trebuie sa ma trezesc, cool! (probabil ca asa a gandit echipa de psihologi Zapp cand a fost consultata in privinta acestui widget)

IT terapia spunea...

:))