Din spate matusa...?!

Dintre stereotipiile din categoria "mistiocaraie" exista si aceea cu care multe dintre reprezentantele sexului slab sunt, cu sau fara voia lor gratulate la un moment dat in viata. Desigur ca va e cunoscuta vorba "Din spate papusa, din fata matusa!" Acum ce sa-i faci? Vine o varsta... Personal, n-as zice nimic. De fapt ce-as putea sa zic? In fine, altceva vreau eu sa stiu; eu nu inteleg versiunea : "Din fata papusa, din spate matusa...?!?!" E mult mai tare...

Oricum, mersi.
(Probabil ca se satura si omu' de atatea vaicareli. Si-am mai facut o tampenie. Mi-am uitat cheile de la tot ce-nseamna porti, garduri, usi. etc. la tara. Asa ca am sarit din nou, poarta. Un poc surd la impactul cu solul, nebagat ieri seara in seama, m-a aranjat)
Neata!

...era sa uit, dedicatia: "A Pain That I'm Used To" - Depeche Mode"


Niciun comentariu: