Hai la Istanbul...in (auto)gara noastra mica!




N-am facut niciodata vreo rezervare pe site-ul asta, nici nu vreau sa fac, n-am nicio combinatie nici la Istanbul, nici la Ankara, dar oamenii sunt multumiti si vad ca-mi multumesc si mie...

update: Si pentru ca poate nimic nu-i intamplator, aseara, prima agentie de travelling care mi-a iesit in cale, afisa si acesta oferta! (Rotiti-o voi ca io m-am emotionat...sau lasati-o asa , ca tot aia e)



ps: comentariile originale la piesa merita macar un ochi pana la capat. Hai ca se poate!

"Melodia lui Dorobantu imi aminteste de gara din Piatra Olt. Nelutu, iti mai amintesti de cite ori m-ai insotit in gara aia?!"

"Mie imi amineste de ATENTATUL DEI MADRID 11 DE Martie FOARTE TRAGIC..."etc...

Haide mai fetito, hai la Istanbul! :)

Niciun comentariu: