Internetul la sate: viteza, viteza, viteza!

Mi-aduc aminte ca m-am dat cu fundul de pamant, m-am agitat din toate celulele, tesuturile si sistemele mele ca sa am si io spre folosinta internetul mobil de RCS, oferit gratuity celor cu abonamentul de tipul celui pe care il am si eu. A fost circ, o noua galeata de minciuni de-nghitit de la compania monoplista, luni, poate chiar ani de asteptare. De fiecare data, pentru orice serviciu de la ei se-ntampla asa, aici la Bucuresti.

Aflandu-ma la tara, intr-o comuna micuta intre Gaesti si Titu, ca tot bucuresteanul ce merge la rude cu una, cu alta, in prag de sarbatori, nu m-am putut abtine cand vazandu-l pe unul din nepoti cu un ultraportabil intr-o mina (si cu nevasta-sa in alta, Doamne ce generatie vitezomana!) sa-l intreb: Ce-i Ioane cu stickul ala (infipt bine intr-unul din porturile USB)."Cum ce? Internet de la RCS…"Cum, de unde, in ce fel…si merge? "Vrei si tu, hai ca vorbeste Marina, si-arata spre prietena lui facandu-i cu ochiul, (hai ma ca e matusa-mea… :(... )cu baiatul din sat care se ocupa". Pustoica de nici 16 ani, isi scoate tacticoasa mobilul fitzos si ultraperformant, vorbeste cu “Vlad” si-n 3 minute aveam asigurata problema de Internet mobil de la RDS, chiar si-n satul vecin…Nu va mai trebui sa ma sui in pod ca sa trimit un mail. Si nici sa fug pe deal, in gradina, in miezul noptii, cu scaunul si ultraportabilul dupa mine...

Urari de bine companiei in cauza. Am imbatrinit.

Niciun comentariu: