La Emag nu mai e bani nici de sapun...


Harmalaie mare la magazinul de facut cumparaturi Emag. Cumparaturi speciale: o memorie, un portabil, o casca blue sau macar un HDD portabil pentru nepotii de la tara, c-au crescut si ei... In fine. De ce ma aflam io acolo? Sa-mi iau un calculator miiic, miic, mic cu wireless, cu un hdd rezonabil, o memorie mai de la 1000 DDRAM in sus, chiar si cu un SO aruncat pe el, nu ma supara nici chiar Vista (vezi opinii si statistici la un blogher). Adica ce vreau eu? Daca nu sunt acasa unde folosesc serviciilii RDS (alta nefericire), sa le folosesc pe-ale altora, la un hotspot, cu un internet mobil, chiar si cu o solutie de Zapp (off!), cand vreau sa ma conectez la Internet din diverse motive. La baietii astia de la magazin am gasit ce doream, un Acer la 10, 1 inches, cu un HDD de 160, licenta Windows XP, antivirus si suita Office trial (da-o naiba, ca nu de asta am nevoie!). Mai are ceva pe el, niste jocuri cu gaini, pui si ceva cu "Prima casa" dar nu cred ca are legatura cu programul in plina derulare acum in Romania. O sa-mi fac timp sa-l sterg si sa-l partitionez, ca deja e cam tarzior, lucrez pe o singura partitie si...in fine. Partea proasta buna e ca e rosu, lucru peste care as putea trece in calitate de reprezentanta a sexului slab, e foarte usor, zbarnie la incarcarea SO, alearga frumusel pe net si...i-am facaut o extensie de garantie de 3 ani, in conditiile in care el a costat 1000 RON, extensia 140, zic eu ca e rezonabil. Deci din partea lui Acerica cel rosu, nimic de zis, insa din partea staff-ului Emag...Prima minciuna mi-au tras-o cand m-au facut sa stau acasa ca-mi aduc ei extensia de garantie, asta fiind achizitionata pe factura separata. Noroc cu concediu asta fara salariu de care beneficiez these deiz...Si stai si suna, si stai si suna... La un moment dat m-am gandit sa-i las instructiuni lui Vasile sa vorbeasca cu baietii ; ) asta pana la momentul final al astepatarii cand...am adormit. Pe la ora 6 seara harmalaie mare pe mobil si la interfon. Uitasem si mai si dormeam. Alo? De la emag, aveti un cotlet, colet...Imi cade fisa, fug la interfon, platesc unui nene care in mod sigur ca era plecat de-acasa dinainte de alegeri, timp in care n-a mai avut timp sa faca un dus, sa foloseasca un sapun ceva...In fine, probabil ca asta m-a trezit din buimaceala somnului. Ma intreb de ce de fiecare data cand a trebuit sa relationez cu acesti baieti, ceva s-a intamplat? Poate sunt eu de vina, poate mi se pare mie...

2 comentarii:

Drace spunea...

Faina culoarea, e si voinic pentru marimea lui, dar lui Vasile nu prea ii place, cica nu are maus si eMag cam pute, curierii!

Am intrat pe link, e cu manastiri. :)))))))))))))))))))

itterapia spunea...

pe naiba, Vasile doarme pe el si blocheaza tastatura prin combinatii numai de el stiute, ca trebuie sa restartez...ufff!