Myvodafone with love...

Cate ceva despre iertare...
Buna ziua! Eu am 2 abonamente la dvs. (nu mint, asa e) unul la mine, altul la un nepot, la tara; stiti e tanar si el, sa vb. cu fetele... Am incercat sa intru pe MyVodafone sa vad ce face mica puslama, daca-si plateste facturile, ma-ntelegeti, dar mi-a cerut sa resetez parola (o masura de securitate bine gandita, dar cam redondanta in actualul context, nu le-am zis asta) dupa care mi-a trimis passul nou in mailu' meu si codul de activare in sms-u' de pe celularul nepotului. "Si ce fac in situatia asta?", intreb intrucat dupa cat imi stiu nepotul il duce bine mintea si sigur va intui ca vreau sa-l verific. "Il sunati pe nepot sa va dea codul". ZBANG!

E, na!? "Auzi mai Marine, ia dicteaza-mi tu codul ala care-ti va veni pe sms peste 10 minute, dar sa nu te uiti la el, ca matusa-ta vrea sa te verifice un pic..." Nu mi se pare corect, insist la colcentera...Poate nu vrea sa vorbeasca cu matusa-sa ("iar vorbareata aia..."), poate e cu fetele, poate e la job, poate nu-i in tara, dupa cum m-a amenintat ultima oara ca pleaca in Spania...poate. Anormal le-a aparut si lor dar numai dupa vreo 2 zile cand am primit un telefon de la pr-i si mi-au spus ca mi-a fost resetata parola. "Va rog sa ne scuzati, o mica neintelegere!"

Mie nu mi se pare mica, din moment ce prin MyVodafone poti cumpara inclusiv telefoane online, care in promotie au alte preturi, iti poti achita facturi restante, vezi puncte de fidelitate, iti controlezi contul remote, si tot asa... O micamare porcariora ce le-a scapat celor de la Vodafone.
Voua vi se pare normal? Sa-i iert? Da... Si dadicatzia! ;)



Niciun comentariu: