O afacere de succes!

Nu merg des la mall; adica nu sunt genul care s-o arda prin mall mai des de once in a week (king for a lifetime!), dar de ici, de colo poti prinde idei, solutii, strategii. Desigur ca va amintiti acele “oaze de relaxare” din marile mall-uri, acolo unde, printre palmieri mai mult sau mai putin artificiali, poti beneficia de o sedinta de masaj. Sincer, am incercat sa ma pun in locul cetateanului rubensian, bine crescut, al carui tricou un pic cam scurt (dar bine mulat) lasa sa se intrevada cate ceva din "gustoasele taine ale Craciunului", lafait in fotoliul magic (care contra unei sume relative modeste, oferea 10 minute de placeri). Dar cu parere de rau va spun ca n-am sa ma relaxez in veci intr-o gara sau intr-o piata, fie ea si-un mall. Nu pot si pace. Am incercat odata, am platit, m-am asezat si m-am ridicat ca arsa. Aveam senzatia ca toti ochii mall-ului se uita inspre mine intr-o evaluare apriori defavorabila. Apoi sentimentul acela ca “tara arde si baba se piaptana” (v-am spus doar ca sunt o patrioata, nu? :)). Si totusi, scotocind prin casa ca tot omul in prag de sarbatori, am dat peste obectul din imagine, loc in care stiu ca-si fac veacul pisici, caini, etc. Cum tot ne aflam in criza, m-am gandit la o afacere de succes!

7 comentarii:

Drace spunea...

Ha, Vasile nu stie ca afacerile de succes se fac cu banci, nu scaune sau fotolii...

IT terapia spunea...

stie cate ceva... ;)

Bazilide spunea...

il inchiriezi? venim la tine sau il putem lua acasa?

itterapia spunea...

si, si...
cum doreste clientul...
discount mare la cei cu gripa "noua"... :(

Ioan spunea...

ce se intampla daca vin si nu mai vreau sa plec ? ;))

itterapia spunea...

da' daca cade reteaua? ;)

iOAN spunea...

ramanem pe intuneric :))