Si ei sunt ai nostri...

Cercul meu se restrange…

In ultimile 24 de h (parca ar suna a buletin de presa, nu? :)) am avut peste 3 vesti de bine. Nu pot sa nu rezonez la bucuria vestii ca unul sau altul din prietenii sau colegii mei au copii. Iata de ex. ce-am aflat acum vreo 20 minute, sunand la un vechi amic, sa-l intreb ceva in legatura cu un accept de plata la un service Toyottta!

"Ce faci Paule? Ce sa fac? Ne-am inmultit! Da? Am o fetita! Bravo mai, sa va traiasca si sa fiti fericiti!"

Dincolo de entuziasmul meu spontan, simt ca cercul se-nchide si…ca sa nu trezesc iar suspiciuni lui Bazilide, o sa inchei aici. Am si eu copiii mei. E-adevarat ca au 4 picioare si-n loc de mama zic sau maw sau ham…dar asta e. Sunt mutanti, dar sunt ai nostri! :)

2 comentarii:

Bazilide spunea...

daca vrei, te las cu ai mei cateva zile si o sa-ti treaca :)

itterapia spunea...

n-o sa-mi treaca, am mai multa rabdare decat iti imaginezi!