Avatar at first sight...Sa vedm maine

Despre Avatar s-au spus multe. Dar chiar si cei care de regula, doar critica sau cauta nod in papura au spus asa:"ceva este..." si pentru mine asta spune mult. Nu pot spune ca nu am avut cateva tentative de a-l vedea. Mai ales dupa cronicile sau cronicuztele, de ici, de colo, de pe un blog sau de la festivitati consacrate. Apoi au aparut primele "simptome". S-a vorbit despre depresie, dezamagire, melancolie , tristete, etc. pana la...autoliza. De ce sinucidere? Pentru ca pe Pamant nu va fi niciodata ca pe Pandora. Unii psihologi au gasit "rationala" explicatia. Ma intreb daca erau sociologii lui weber, pentru care si crima este "rationala". Se ucide din motivatii si motivatii. Iar motivatia, da ratiune crimei. In fine...Altii au vorbit despre persoane instabile psihic. Nu stiu daca as fi vrut neaparat sa-l vad. Dar in momentul in care s-a vorbit despre mesaje subliminale si sugestibilitate (pana la moarte), am zis ca nu-i gluma si trebuie vazut. Ba chiar am avut o tentativa nereusita intr-o seara. E adevarat, voiam sa vad doar despre ce este vorba, cam cum merg lucrurile in film si l-am vazut in 2D. Am adormit...Dar nu ca un afront adus filmului, ci pentru ca imi era foarte somn.

Cred ca in seara asta am sa ma vad cu...Avatarul. Nu va faceti griji. Timpurile astea m-au intarit destul (zic eu) ca sa nu empatizez atat de tare cu uriasii aia albastri si sa doresc sa raman pe vecie cu ei...

10 comentarii:

Bazilide spunea...

,,Am adormit...Dar nu ca un afront adus filmului, ci pentru ca imi era foarte somn.,,

Ai adormit. Asta spune tot. E un film subtire ca scenariu, foarte subtire si nu transmite nicio emotie. ,,Cu sufletul la gura,, nu este din acest film.

IT terapia spunea...

bazy: Am amanat momentul tocmai pentru a nu fi acuzata ca am idei preconcepute. Si nici aseara nu a avut loc "avanpremiera" pentru ca m-am luat cu un Clooney, expert in a pune oameni pe liber (Up..., you know!)

Iris spunea...

Pe mine ma intereseaza daca iti dau astia ochelari sa-l vezi in 3D sau cum se procedeaza? Nu de3 alta dar saptamana viitoare, adica ce zic eu aici, de azi este si la noi si daca da, atunci m-as duce si eu cu copiiii nu neaparat pt. ca ar fi un film tare bun ci pentru experienta asta 3D

Stanjenel spunea...

Mai de unde a mai stiut site-ul tau parola mea si numele de utilizator ca eu nu-l mai stiam de cand nu l-am mai folosit :)

Stanjenel spunea...

Stanjenel spunea...
Mai de unde a mai stiut site-ul tau parola mea si numele de utilizator ca eu nu-l mai stiam de cand nu l-am mai folosit :)

cuget.liber2009 spunea...

@iris:
1.iti da si okelari de nu poti sa-i duci, si mari, si grei, de-ti vine sa-i dai jos din 5 in 5 minute...

2. first love...nu se uita niciodata ;) (do u rememeber the time? :))))))))))))

Bazilide spunea...

@stanjenel :)) unii stiu mai multe decat credem noi

IT terapia spunea...

@bazy: ce vrei sa insinuezi?

Stanjenel spunea...

Deci, la noi in targ, in targul asta al Muresului, Avatar e fara proiectie 3D. Asa ca eu si fiica mea nu mai mergem la el. Baiatul meu a fost cu colegii de clasa.

IT terapia spunea...

@iris: v-asteptam la imax la Bucurenci! :)