No feelings, no suffering, no memories in DB-itza County

La ducere, spatiul acela era plin cu un banner la Sentimente.ro. Chiar mi-au parut amuzanti con-satenii mei, dar de ce sa fim carcotasi si sa nu promovam sentimentele... Mi-a parut rau ca n-am avut un aparat foto sa fac poza, iar telefonul mi-era descarcat. Mi-am zis ca voi imortaliza momentul la intoarcere (maxim in 3 ore) dupa ce urma sa hranesc copiii tzarani (aia cu 4 picioare, purtatori de blana, care latra si/sau miauna) si sa le fac educatie ;) timp suficient sa bag si-o incarcare la chargeru' local. Desi era inca lumina la ora din seara la care re-treceam pe langa banner, stupoare!!! Sentimente.ro disparusera...Parol!

Cu cateva zile in urma, serendipitatea (cauti ceva si dai de altceva, vezi Birzoi blog :)) ) mi-a adus si esplicatiile... Dar sa nu credeti ca am sa vi le spun, ca-i doar serendipity...

Enjoy the week-end and the music!

Niciun comentariu: