Rural Madonna

Ieri ardea camasa pe mine. Era aproape noapte, eram la tara si nu stiam ce-mi lipseste. E uite ca aflai. Din poarta ma striga un musafir al vecinilor mei romi, din diagonala de ulitza. Mai vecina, ia vin' sa vorbim o treaba. Aauci, imi zic, ezact ce-mi trebuia. Acum nu ca as avea ceva cu individul, dar ma gandeam in sinea mea ca dupa ce sta fara forme prin sat, mai e si suparat. In timp ce sta lipit de gard, Sara, micutza noastra (v. foto), care m-ar manca si pe mine (remember?) sarea repetat ca de pe o trambulina, oprindu-se chiar la nivelul nasului cetateanului de dincolo de gard, care beat fiind (desi "fost principal colaborator al d-lui Abraham", am incheiat citatul) nu realiza pozitia mai mult decat defavorabila in care se postase. In timpul asta cetateanul se plangea ca domnul sofer (fata de care nu are nicio stima :)) l-a stropit cu noroi in mod intentionat pe ulita din centrul satului... Si nu tolereaza asa ceva, etc...

Asa e domnu' sofer? Am incercat aplanarea situatiei conflictuale intrucat mai erau 2 ore pana la Anul Nou si n-as fi vrut sa incheiem asa si...acolo. Deocamdata ii recomand Madonna. Apoi ma gandesc sa vand casa sau sa ridic un zid de 5 m (!!??). Sau sa fac un alt drum de acces. Sa nu-l mai vad aa...deranjez.

Hepi niu ier, vecine!


2 comentarii:

Bazilide spunea...

ar mai fi: gard electrificat, sant de apa cu crocodili, cuiburi de mitraliera la colturi, mine antipersonal etc

itterapia spunea...

@bazy: opresc curentul si-mi fura gardul.ametesc crocodilii si-mi fura si apa si crocodilii...mersi de solutii, desigur! :)