Testul de nebunie cu banane





Un coleg mi-a trimis asta, pentru relaxare:

Se dau: un palmier foarte foarte inalt si 4 animale, astea din poze, care decid impreuna sa faca un concurs sa vada cine este cel mai rapid sa prinda o banana care sta drept in virful copacului. Cine crezi tu ca va invinge? Asta e intrebare, dragii mei... :)

Exista si o cheie, cu amendamentul ca raspunsul iti reflecta personalitatea( ;)), astfel:

leu= esti obtuz
cimpanzeu = esti nebun
girafa = esti complet idiot
veverita = esti fara speranta

Ei? Voua ce v-a iesit? Sincer, mie mi-a iesit aia cu nebunia. In fine...fisss. Urmeaza partea bomba: "Doamnelor si domnilor, un palmier nu are banane!"

(Ezista si o esplicatie, desigur: "Sigur esti stresat din cauza serviciului!"
O, yeah, Mariuse iar m-ai pacalit... )
Deci am ris. Deci m-am relaxat. Da' nu mai fac teste d-astea. Sa-mi trimiti altele.
Si totusi palmierul ce face? Ca face si el ceva, nu...

2 comentarii:

Drace spunea...

Si eu am picat testul, dar nu e nicio tragedie, poate ca bananierul nu este un palmier, dar arata ca unul, e ca si cum ai spune ca delfinul si balena nu sunt pesti... oricum denumirea de palmier se refera la frunze nu la fructe, care pot fi la fel de bine nuci de cocos, ananas sau alte "poame" exotice.

IT terapia spunea...

@drace: esti stresat! ia o pauza! ;)