"abbot, castellana, accion, etc"+ CONCURS!

Colega Drace, a luat lectii de catalana dar si de poezie...
"abbot, castellana, accion, plant, adequa, caser, m, porcelanosa, neinver, green, 40, ing, yoigo, vips, etc, nume bizare decorând monştri betonaţi de-amp... pe de-a lungul autostrăzii, numai culorile decriptau, vag, din şirul de litere voltaice ce se succedau rapid în lumina estompată, roşii, albe, verzi, albastre, oranj: stop, liber, cald, atenţie, gingaş... pericol, pericol din nou. Focurile strămosilor ţineau departe prădatorii peste noapte; le-au luat locul pixelii noianului de panouri publicitare scăparând atacuri de panică. Jocul de lumini impregna alungită peste vitrinele de la parter, reflexia unei siluete în tricou negru cu craniu... un fluture de noapte, hmm, un fluture de noapte cu cap de mort!"

Stop, stop... totul pana la "focurile stramosilor". Ce-ai cu ei?
Nu-mi pot reprima o intrebare totusi: iei vitamine? :))

ps1: Bonus o super melodie, cu o super trupa, tovarasi de-ai lui, pe care va invit s-o ascultati dvs., aici.

ps2: De pe plaiuri mioritice nu pot decat sa-i tin isonul cu-ale mele: Crematory, In my hands


Concurs: Uitandu-ma mai atent la vocal, nu pot sa-mi reprim o alta intrebare, ocazie cu care lansez si un concurs: cu cine seamana el oare mai bine, din vremurile lor de glorie?

Cu:
1. Eftimie
2. Barzoi
3. Seceleanu
4. Radescu

Nu ma puneti in situatia delicata de a va spune io... Deci?
:)))))

4 comentarii:

Drace spunea...

Haha, deci nu am fumat nimic, da!

Faina melodia, dar nu-mi dau seama cu cine seamana vocalul...

Radu Eftimie spunea...

sa-ti fie rushine! :))))))))))))))

IT terapia spunea...

@drace: importanta e rezultatul: acxion, castelana, abbot, etc...sa continui?

IT terapia spunea...

@eftimie: da' de ce te suparasi? Am zis io ceva?

inca astept, daca nu exista niciun castigator ma vad nevoita sa anunt eu despre cine este vorba!

(deci, zic io, e mai bine sa existe un castigator! :))))))))))))) )