Bafta Unirea!

Nu stiu daca am apucat sa va spun aci ca orasul copilariei mele este Urziceni. Desi m-am nascut la Bucuresti, intervalul 0-8 ani l-am trait pe undeva intre Sabareni si Manasia, intr-o localitate care la vremea aceea impropriu se numea oras si despre care nu-mi mai amintesc nimic, in afara de faptul ca distractia cea mai mare a noastra, a copiilor pe-atunci, era sa batem Urzicenii de la un cap la altul si sa...fluieram. Si nu cred ca ne lua mai mult de-o ora. In rest, ne mai gaseau ai nostri parinti cand veneau de la munca prin gara (stiu cum am plecat intr-o zi in "tarile calde" impreuna cu prietena mea, aveam 4 ani) sau prin vita de vie de la Manasia, de unde, pe atunci, se scoatea cel mai bun vin din partea asta de tara. Azi, Urzicenii au alta rezonanta si alte asocieri.

Sa nu uitam sa bifam in agenda ziua de 18 februarie cand campioana noastra, Unirea se-ntalneste in tur cu FC Liverpool, in Europa League, pe terenul englezilor. Sa le uram succes baietilor si sa nu uitam ca-i asteapta in optimi una din alte doua rivale: OSC Lille sau Fenerbahce Istanbul. Pentru mine, om din zona, emotiile sunt duble! Bafta!

2 comentarii:

Drace spunea...

Tare, habar nu aveam că au mai rămas echipe româneşti în cupe... tocmai am terminat de văzut pe Atleti contra Barca, meci de ligă, au căştigat ai mei cu 2-1, Uni ce şanse are?

IT terapia spunea...

mari!