CONCURS: eGazduireWeb te trimite la concertul AC/DC

"Ce aveti de facut: Sa scrieti pe blogul dvs. un articol care sa aiba ca tema industria de gazduire web. Puteti in acelasi timp sa prezentati serviciile de gazduire web oferite de eGazduireWeb.ro. Trebuie sa includeti in articol doua linkuri “gazduire web” catre http://www.egazduireweb.ro. La sfarsitul articolului trebuie sa mentionati: Particip la concursul "eGazduireWeb te trimite la concertul AC/DC".

Amanunte: pe egazduireweb.ro si la iOAN
(valabil pana pe 1 martie; concertul pe 16 mai; ar mai fi ceva timp!)

BAFTA!

5 comentarii:

Drace spunea...

Nu mă lasă să accesez egăzduire din FF, să încerc cu altceva?

Drace spunea...

Cu Opera a mers...

IT terapia spunea...

baga-te!

ma gandesc sa-ncerc si io, dar nu cred ca am sanse...

Drace spunea...

Eu nu am cum să particip, am găzduire gratis de la o altă companie şi nu ar fi frumos.

Toată lumea spune că FF e nemaipomenit, şi mie mi s-a părut la fel, dar noua versiune răspunde foarte prost, adică not responding, când mă grăbesc mai tare.

IT terapia spunea...

@drace: strange...articolul poate fi si unul negativ! :)