Digitizarea s-a nascut la sat

Pentru ca nu m-am simtit bine, am deschis TVu, doar ca sa nu spun ca "zac". Pe langa junghiul puternic, cred ca se lasase si cu putina febra. Chiar am crezut ca incep sa aiurez auzind asa-ceva: "printr-un comunicat de presă remis redacţiei noastre, Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) informează fermierii sibieni că mulţumită aplicaţiei IPA online pot solicita, începând din acest an, sprijin pe suprafaţă, completând electronic cererea de plată..."

M-am asezat la calculator si pune-te pe cautat. Si-am gasit asta. Si citesc. Si ma minunez. Ca si in cazul reportajului video, cand asteptam finalul "pamfletului", si-acum tot trag inspre final de text, undeva, cumva sa citesc ca e vorba de-o gluma...

"Astfel, pe baza unui nume de utilizator şi a unei parole de acces furnizate de APIA, fermierul accesează IPA online şi completeză elecronic declaraţia de suprafaţă. Unul din avantajele utilizării IPA online constă în faptul că fermierul nu mai are nevoie de hărţi pe hârtie. "

Eu va spuneam sa va ganditi la viitor... :) dar si la faptul ca, la Trimboiesti de ex., în urma digitizării parcelei, sistemul măsoară şi afişează suprafaţa digitizată, iar pentru a verifica localizarea corectă a parcelei, solicitantul poate utiliza un instrument de măsurat.

Ei, acum m-am linistit. Ma gandesc doar la prezent.

2 comentarii:

iOAN spunea...

iar realu' e mereu opus cu ce se gaseste in acte :))
mai vrei sa pui favicon ?

IT terapia spunea...

n-as mai vrea, dar daca sa te protejezi tuuuu.. :)

in ceea ce ma priveste, da, io chiar am unul, doar il vezi nu?