No more BUZZ!

Noua "facilitate" Buzz de la Google, m-a scos rapid din pepeni. Poate e pentru persoane mai tinere sau... mai in varsta! :)

Fara doar si poate faptul ca intre a urmari mult-laudatul si premiatul Crash pe TVR1 (Terapie prin soc - James Spader, Holly Hunter, Rosanna Arquette, cu David Cronenberg regie si scenografie, premii Cannes, Genie, montaj, imagine, etc. in care niste morbizi traiesc mai intens dupa ce trec sau urmaresc accidente in care masinile, ca si oasele le-au fost facute praf si care mi-a demonstrat ca ori n-am inteles nimic din 5 ani de psihologie, ori sunt retardata magna cum laude) si dezactivarea lui Buzz, alegerea celei din urma mi s-a parut mai utila, poate parea o anomalie sau o dovada a ipotezei avansate in partea a doua a parantezei. Io tot ma bucur, macar am scapat de Buzz! :))

V-am spus eu ca gresesc cand deschid televizorul. Asta trebuie folosit doar cand vrei sa adormi , sa-l pacalesti pe Vasile ca vine bau-bau sau sa-i acoperi pe vecini cand iau inalte si/sau folosesc bormasini...

Ca sa nu va mai chinuiti, vezi poza:


2 comentarii:

Bazilide spunea...

poate pentru ca un doar un bullshit?

IT terapia spunea...

another one!