Reduceri de la Valentin


Zapada stralucea, ningea frumos si calm, autobuzul era aproape gol. M-am asezat pe scaun si mi-am dat seama ca trebuie sa fac ceva. Poate daca ar fi fost zi, m-as fi uitat la oameni (desi am de regula un comportament sociopat, introvert, privesc la propriu, in geamul de la metrou chiar si intre statii...you know that guys...). Scotocesc prin geanta si gasesc un ziar: Ring sau "The Ring" daca e sa facem o analogie cu un alt masterpiece. Il despaturesc si printre titlurile inzapezite, imi scapa ochii prin josul paginii pe niste reclame. Privind fotografia, un val de pasiune "ma trece" cand imi amintesc ca vine, vine, vine... Valentin Day si vine repede si nu stiu unde sa ma mai bag anul asta, ca vad c-a luat-o din pripa. In fine, revenind la reclama, desi terminai deja presa in diagonala, o imposibila asociere de termeni si sensuri imi ridica un al doilea val de curiozitate; reducerea de 50% la hemoroizi&fisuri...&stuff, cu ocazia zilei de Sfantul Valentin. Acum ma gandesc ca poate acest sfant (exista?), o fi fost canonizat pentru un anume gen de suferinte...Oare? Sa-mi ierte ignoranta atunci.

Deocamdata pazea, ca vine iar St. Valentine!

2 comentarii:

Valix spunea...

bai, adica?! va rog frumos, mai sunt si eu p'aci, da?

itterpia spunea...

@valix: Ehe, lume noua! Sal'tare dom' Barzoi! La dvs. nu se pune! :)

(sau vreti cadou?) :))