Sodomizarea tragico-comica a pastravului somonizat

Poate de foame, de sete sau de oboseala, privind inspre zona "PESTI" am citit "pastrav sodomizat". Neavand ochelarii de mioapa, m-am apropiat cu putina teama. Cetateanul de serviciu la galantare, impecabil in halatul alb, astepta comanda. Din acvarii imense, alti ochi de pesti ma priveau acuzator. In fine, problema mea era alta: chiar am luat-o razna? In plus, nefiind fan-atika dupa fish dishes, puteam sa-mi imaginez orice. Pe masura ce ma apropiam, necunoscutele ecuatiei se dezvaluiau pe rind. Era un pastrav din Grecia (oare ce cauta un pastrav in Grecia unde este si cald si foc si soare si...criza!? ca dovada, ce-a cautat a gasit...); apoi era un "pastrav somonizat", nu unul sodomizat(aici am spus, slava!). Pe toata bucata de traiectorie circulara printre bancurile cu gheata si pesti, cetateanul dejurnii era geana pe mine.
Probabil ca stia ca urmeaza si intrebarea finala, legata de sodomizare si/sau somonizare. Dar nu l-am intrebat nimic. Sic! Am trecut pe langa el cu aerul unui invingator, anuntandu-l tacit ca stiu despre ce este vorba aici. Ajungand la primul "goagal" am incercat sa ma lamuresc, dar a fost in zadar. In mintea mea, imi pare inca o sintagma fara sens din gama "caine pisicizat sau smantana iaurtizata". Pana la urma, ce naiba se-ntampla cu limba romana-izata?!

Noroc cu Vasile care mi-a anulat reveriile, la mirosul de peste proaspat. Mi-am adus aminte ca si el, motanul Vasile insusi, e nascut in Zodia Pestilor...Oare ce-o fi in mintea lui?

Crematory, Out of Mind de pe Infinity! Enjoy!



3 comentarii:

Stefania spunea...

Oau, incredibil! De mai bine de un an, păstrăvul ăla tot sodomizat a rămas, săracul! Azi îl văzu maică-mea. Oare ei chiar nu s-au prins de greşeală, sau îşi bat joc de noi? (de peşte, ce să mai zic...)

VORBARETU' spunea...

incredibil! :)
ma faci curioasa!

Anonim spunea...

[p]If you want to know more information, [url=http://www.hdbeatsbydre.co.uk]beats by dr dre[/url] everything is in our Best Headphone Sale . Dre

Studio Beats by Dr . When there is need for good music, Monster Studio Kobe Bryant is to ask for the help of . Monster Beats by Dr . Dre Tour with ControlTalk Purple High Performance

Earphones and ear buds is going to be your 2 choices and comfort will be the deciding element . ver comfortable I u cheap beats studio them wth [url=http://www.hdbeatsbydre.co.uk]beats by dre uk[/url] m Htc Evo all th time wth the poweramp app you can adjust the eq t ur preference . In the world of headphones, it隆炉s all the rage to add the moniker of a music superstar to your brand in order to create a sense of authority . Ace at ease beats by simply dre earbuds supply reasonable isolations plus much more raw in comparison with additional common blade headphones.[/p][p]As a result they隆炉re not [url=http://www.hdbeatsbydre.co.uk]beats by dre headphones uk[/url] particularly suited to subtle classical or acoustic music . That隆炉s a pretty big potential market, and Urbanista is targeting city dwellers with fancily-designed gadgets to make inner-city living that bit more exciting and glamorous . 隆掳What隆炉s missing is a service that adds a layer of intelligent curation . Beats, in a press conference earlier, officially announced a brand new streaming music service that隆炉s tentatively scheduled to launch later this year . Dre headphones for Monster . Mine, [url=http://www.hdbeatsbydre.co.uk]beats by dre headphones[/url] you? . So what you waiting for? Let the good face of [url=http://www.hdbeatsbydre.co.uk]beats by dr dre headphones[/url] Monster study music with a smile.[/p]