To be continued...


In agitatia asta universala datorata inamicului public nr. 1 la momentul actual, zapada, mi-am tras un pic sufletul, mi-am dat sapca peste cap (“ca militienii”, o sa ziceti) si mi-am zis: “Stai asa, ca io n-am nimic cu zapada, mie-mi plac si troinele si viscolul, inotul prin nameti, atunci cand vin la timpul lor.”Aha, esti masochista, ar zice unii. Ca e masochism sau nu, nu stiu, dar nici nu ma intereseaza.


Pentru ca tot aci, va spuneam candva, cum muscoiul ce se agita prin camera, imi devenise “tovaras”. “Da’ tu nu vezi musca aia?” ma-ntreba suparata bunica-mea. Acum, ca biziitul devenise o obisnuinta pentru urechea mea, asigurand o continuitate in ceea ce priveste conditiile de mediu in care imi desfasuram o activitate sau alta, sau ca simteam io ca nu sunt singura in camera mare din casa bunicii, iar nu stiu. Dar nici asta nu ma intereseaza.

Se mai zice in carti (de psihologie) ca trebuie sa-ti reconstitui mediul ca sa ai continuitate intr-o activitate pe care o desfasori. Mirati oarecum de teorema asta, chiar l-am intrebat pe profesor: ”Si daca am invatat pentru un examen beat fiind, dupa o petrecere, am obtine o nota mai mare, in sensul ca ne-am aminti mai bine ce am invatat, daca si la examen am fi chercheliti?”. Contrar astepatarilor, raspunsul a fost unul afirmativ si cu argumente puternice dar si inedite pentru noi, studentii.


Poate ca asa si cu zapezile, asa si cu muscanul din camera inalta. Masochism? Continuitate? Singuratate? Nu stiu, dar nici nu-mi pasa.


Si apropos! Primul meu examen ca studinte, a fost la filosofie. Am avut doar o noapte. Si aia dupa o intalnire intre “seralisti”, cand toti ne-asezam in jurul mesei de la “Carul cu bere”, ne scotoceam prin buzunare si puneam pe masa tot ce-aveam: bani, tigari. Apoi chemam chelnerul si comandam bere de toti banii. Am intrat prima la examen. Am luat 10. Apoi am plecat. M-am dus sa ma culc. Colegii mi-au spus ca s-a mai dat un 9. In rest, ne-a trecut pe toti…



update intrebator: Credeti ca e o prostie/rusine sa-ti placa zapada asa ca in copilarie, cand totul in jur nu mai are demult, nimic din farmecul varstei de altadata? Intrebarea chiar merita lansata in piata mare. Sa se mire lumea de raspunsurile unora!

2 comentarii:

Drace spunea...

Mie îmi place foarte mult când ninge, nu-mi pasă că sunt blocate strazile şi nu mi se pare obligatoriu ca oamenii să circule aşa mult, să mai meargă şi la pas şi să se bucure.

itterapia spunea...

"prostii chiar merita lasate in piata mare, sa se mire lumea..."