Zapada calda...

Am avut atata zapada in acest an, incat prin jur am inceput s-aud, mai intai cu o ureche, apoi din toate partile: “Sa vina vara aia odata ca m-am saturat de frig!” Adevarul e ca , daca am fi avut o iarna caldutza, in regim demi-mediteranean (asa cum avem verile in ultimul timp) as fi auzit asa: “Unde sunt zapezile de altadata?”. In fine…

Zapada are pentru mine un alt sens. Si mai ales zapada aia, de la tara, curata, alba asternuta peste tot campul. Imi da un sentiment de liniste, siguranta si, paradoxal, cu tot gerul din jur, de caldura. Parca inadins a venit, cand sufletul e trist sau singur si gol. Parca-mi spune incet, numai mie, ca are grija de pamant, de noi, de cei din pamant, de-ai mei parinti, dusi prea curand, de mine…Un ciudat sentiment de liniste ma invaluie, atunci cand privesc zapada.

Niciun comentariu: