Ziua Verde fail...

Pentru azi am pregatit o zi speciala. Ziua fara Internet, TV, computere, pda-uri si alte dispozitive si echipamente telecom prin casa. Mi-am setat telefonul doar pe functia pentru care a fost creat, aceea de a permite convorbirea de la distanta, intre 2 persoane: no bluetooth, no infrared, no wireless. Zis si facut. Am dat log off civilizatiei. Back to nature. Si am dormit bustean 10 ore. Pe la 11 mi-am luat telefonul meu smart sa-i dau log off si cucoanei care-mi curma somnul dimineata asa: “Hallo! Today it’s windy and 3 C degree…bla, bla”. Cu un sentiment de satisfactie pentru cruzimile facute (uciderea oricarei urme de IT&C in proximitatea mea) ca un vanator sadic ce-si evalueaza prada, aruncam o ultima privire spre modul in care micul monstru Nokia E63, ar fi gasit reteaua WLAN, daca nu as dezactivat-o, aceea din casa, un SpeedTouch bunicel de la Romtelecom.

Pentru ca azi este Ziua Verde, v-am zis doar...


Credeti? Micul monstru smart mi-a gasit ca un caine credincios cel putin 10 WLAN-uri (default, sorinel, bibanu’, gateway 45, FreeSpot45, etc.) din care cel putin 4 nu cer niciun fel de cheie, ca sa te conectezi in hotspot…!!??


Cineva imi spunea ca in cazul unui atac nuclear masiv, singurii supravietuitori ar fi gandacii, care au o putere extraordinara de regenerare.


Internetul s-a dezvoltat din Arpanet, retea proiectata de Advanced Research Projects Agency (USA – Departamantul Apararii) sa reziste unui atac atomic, caz in care informatia sa poata fi trimisa pe rute alternative. Se-ntampla in anii ’60.


Sesizati ceva asemanari?



Niciun comentariu: