3 in 1


Intre "Fara ideal" si goana, intre "Cati copii ai?" si ridicatul din umeri a dezvinovatire aratand inspre cei cu patru picioare, care uneori latra si musca, intre un insinuant sentiment de no-name si umerii firavi care trebuie sa tina o lume pravalita intr-o clipa si pe care nu o cunosteam inainte, mereu slalom printre ai nostri si ai alor nostri, intre flashurile memoriei din spatele unor usi incuiate unde nimeni nu mai exista intr-o depersonalizare sinonima cu moartea, cineva ma trage de mana si-mi arata o promotie... pentru romanii cu 2 diplome!? In final, ma intorc la Vasile ale mele, ca un fiu ratacitor fara sens...Eu am 3 diplome. Cineva din public chiar facea o gluma (?): "Daca te ia cineva si te scutura bine, ies din tine numai diplome...esti toata numai hartii..." Credeti ca ma lauda? Eu stiu ca nu.

Deci ma duc la cainii mei...


Niciun comentariu: