ASA DA - ASA NU


De azi ne revolutionam: IP TV! Si intr-adevar, e altceva. Fie si urmarind doar prin comparatie imaginile de pe ProTV (IPless…HD-less…ETCless) sau un HBO, sau TVR, toate cu less (deci nu prin tehnologia IP-TV), cu un HBO-HD, de ex., se vede ca suntem intr-o noua lume. Pacat ca abia ma puteam tine pe picioare sa-i fi-ntrebat mai multe pe cei 2 tipi care-au instalat noile tehnologii in TV, ca o profana ce sunt…

All in all, prestatia celor de la ROMTELECOM a fost impecabila, daca e sa-i comparam cu RCS sau somethingi…

La ora 11 fix (asa ne-a fost randuiala) erau la usa. De fapt, un 11.05, ca sa fie chiar ca la “ABC-u' bunelor maniere, azi!”. Fara multe cuvinte si-au facut treaba, si-au strans aparatele lasand dupa ei ultimele noutati tehnologice… Si tot ca o comparatie, daca la intrebarea mea daca servesc o cafea sau un ceai, au raspuns politicos (si franc, aveam sa vad), nu multumim , nici nu cred ca avem timp … in cazul RCS-team, am fost apostraofata ca “ma plimb si nu sunt la ora fixa acasa", dar, ca sa va iertam "ne faceti si noua o cafelutza mica…!” (??!!) In fine...

N-am sa scriu aici ce si cum, dar pe scurt, pe scurt, ideea e ca semnalul digital ajunge direct la aparat fara prea multe zgomote, deci depasind orice tehnologie existenta la momentul de fata in televiziune. Am mai vazut acolo o cutiuta magica, Set Top Box (STB) care decodeaza semnalul video IP, in semnal TV obisnuit. Problema este alta! Imi trebuie un alt televizor care sa suporte toata treaba asta... :)) Din cate am mai testat, am vazut ca are posibilitatea de TV reprogramabila (iti inregistreaza filmele sau ce vrei tu de pe diferite canale ca sa le vezi cand zaci de la serviciu sau de la carciuma, lat, mort, disponibilizat sau depresiv si nu mai ai chef de nimic in viata ta decat de ...IP-TV!) :))

Daca te interesaza ce si cum despre IPTV, vezi pe-aici, ca am febra si ma ustura ochii si mi-e raaauuu de nu mai pot! C'-asa-i omu' in conced': racit si-i curge nasul! :(

PS: Uitai sa va spun, dar trebuie: automat, creste viteza la Internet asa de tare, ca te ia cu ameteala... click, zvrrrrr!

Zbye!

2 comentarii:

iOAN spunea...

creste, da si cand o scade :D

itterapia spunea...

pai, da...
cand e scada, cade de tot... :)