Negura Bunget "coverband"



Despre noua formula s-a spus ca nu mai este ce-a fost. Era normal. Mie nu mi se pare ca suna prea rau. Raman la ideea ca baietii astia nu trebuie ascultati decat la lasarea serii in padurile din Carpati, intr-o toamna tarzie cand ploua marunt sau negura-i groasa. Asa i-am ascultat candva, asa am ramas...

Daca totusi doriti sa-i revedeti intr-o atmosfera mai urban, NEGURA BUNGET vor avea un concert si in Bucuresti, in The Silver Church, pe 19 aprilie. Pret bilet: 15 RON. Eu zic ca merita, mai ales in conditiile in care trupa isi promoveaza noile materiale:"Virstele Pamintului" si "Maiestrit/Maiastru Sfetnic". Ne mai auzim pana-n aprilie.



2 comentarii:

Drace spunea...

Sună foarte bine şi cât se poate de black, din păcate eu nu pot ajunge joia asta la concertul lor din Madrid... :(

itterapia spunea...

canta loco pe 19 la curch!