Trupa zilei! Psyclon Nine

Nascuti peste ocean prin 2000, atrag atentia mai degraba prin notele de black metal extrem de reusite. Cum toata lumea se modernizeaza pe linia electronizarii si digitizarii, au cotit-o si ei pe un industrial de tip agrrotech, un gen special de EBM, ajungand azi ca numele lor sa fie implicat in cele mai puternice proiecte si trupe ale momentului: Informatik, Tactical Sekt, Feindflug, Grendel, etc. pe care eu le-am mai punctat cand si cand pe acest blog, dupa nevoie, dupa posibilitati...
Si daca sunetul este intr-adevar colosal, alergand intre black, gothic si death metal, apoi intrand in zona terror ebm printr-o eleganta greu de imaginat, tematica versurilor este si ea una pe masura: trupa preia in general texte religioase, bocete, rugaciuni specifice diferitelor religii, in special celor evreiesti. In acest context ne apare cel putin ciudata acuzatia de orientare antisemita. De la ce? Ca ne numim Psyclon Nine si seamana cu Zyklon B...Sa fim seriosi...:), au raspuns baietii.

Sa nu ne penibilizam, as intari si eu... :) Enjoy!

2 comentarii:

Drace spunea...

Nu ştiu cum au votat vecinii mei, dar eu le pun 10, mi se pare foarte tare muzica, combinaţia ideală de electro si metal greu, mai aştept piese cu ei. :)

IT terapia spunea...

@i agree!