Unora le place...DOA

La mine totul este bine. Am numai realizari si motivatii. Deci:

- Am castigat un proces ca sa ma aflu in treaba, pentru ca desi exista o hotarare judecatoreasca (acum si aici) care-mi e favorabila, trebe sa mai asteptam... practic, incepand cu 25 martie, ca si cum n-ar fi fost suficient, cineva imi baga si mana in buzunar iar eu ma uit la el si el mine, hlizindu-ne! Buna afacere! Traiasca shefu' de la cablu' c-a facut treaba buna si-a incalecat pe-o sa, dupa el, potopu'!

- Ieri, in vikend, cand tot romanu' cu nevasta, catzel si purcel se plimba prin parc, muzee, biserici si facea poze cu famelionu' de ziua Politiei si a altor zile, pe mine ma suna Politia Sect. 2 sa-mi spuna ca mi-au spart unii masina. CINE?? Unii c-un taxi...Cool! Vreo sansa? Nu recunosc astia dom'ne. Ai naibii. Si io ma gandeam la fel. E bine. Mergem inainte. Nu suntem noi niste mercantili, tara inainte de toate!

- Dar totusi, si ceva de bine in acest travaliu, probabil ca sunteti nerabdatori sa aflati. Ei bine, da. De dimineata mi-am dat seama ca nu sunt singura: Am FEBRA! Si ea ma are pe mine. In sfarsit, ne-am gasit, ne-am inteles, ne-am placut! Urati-ne casa de piatra ca vad ca nu mai scap de ea!

Noi mergem inainte cu pas vioi si apasat, asteptand vacanta si vikendu' urmator.

Dawn of Ashes (DOA) - WHERE ANGELS DIE (industrial cu un TOUCHE de death metal...)
(pentru ca altceva nu mai intra)
O z y buna! \/\/

Niciun comentariu: