A venit vacanta cu trenul din...Titu :(

O saptamana de concediu restant binemeritat. Mi-am propus io sa fac multe: un drum restant la Timisoara, unul la Constanta dar...pana la urma, bagand mana prin buzunare, ma lua cu frig...atat de frig, incat am racit! :(

So, for the moment, it's time to sleep! Do not disturb! Am inchis! :))

btw: Ati auzit-o p-aia cu frunza verde de dai n-ai?! O ascult io pe fast forward si pe repeat, dar n-o se mai intample... asa ca, muntele o sa-mi apara-n vise, iar marea in reverii (def.=visare cu ochii deschisi, de cele mai multe ori, in timpul zilei). Intre 2 drumuri la Titu sau intre o visare si-o cantare, o sa ma imaginez la Viena, Innsbruk sau poate mai pe-aci, la Predeal... :(

2 comentarii:

iOAN spunea...

doar o saptamana ?

itterapia spunea...

yes!
si sunt racita si-acum...