Dvs. cum va place "clismulitza?"

Se spune ca travaliile prin care trecem, sunt pacate ispasite, ale noastre, ale celor apropiati. Acum ce mai conteaza? Abia iesi Sara din convalescentzia, ca ne mutaram de la cotetz, la spital. Si nu in orice spital, ci Spitalul de/pentru/etc. romi Sf. Pantelimon (nu vreau sa fac un alt pacat, dar sfantul asta era rom?). In fine, un suflet drag si apropiat sufletului meu, un om simplu si batran de la "tara mea" e in suferinta si a necesitat internarea. Incepu deci batalia cu doamnele asistente, infirmiere, sore sefe sau sub-sefe...o intreaga armata pentru care-ti trebuie talent sa poti relationa corect si la timp. Unul din marile mele defecte este acela ca nu ma pot preface. Deci nu stiu cat voi mai rezista la dialoguri in care interlocutorul meu vorbeste asa, referindu-se la un om batran de 75 de ani, slab si suferind, straveziu de boala: "Desigur ca o sa-i facem "CLISMULITZA" ca maine dimineata ca sa iasa bine la radiografie!" Astea sunt in stare, ca sa ia banu' si de la un mort, sa se poceasca in asemnea hal: "O sa avem grija sa fie aranjat daca vine "Morticica" (doamna cu coasa, n.m) sa-l gaseasca frumushel!"

Inchei momentan transmisiunea live de pe holurile Spitalului Sf. Pantelimon, nu ca m-as teme de gasca de gangsta-gheto-busta care-au innegurat coridorul, dar maine mai si muncim; deci gata cu dicstractia pe ziua de azi!

Era sa uit, am si cateva injuraturi tematice si cu target bine definit, pentru doamnele asistente&stuff:

Huoo! Huideao! Afara cu asa ceva...Doamne fereste sa ajung pe asemenea maini; As muri la usa unui astfel de spital...De sila si de neprefacere!

Niciun comentariu: