Pete, un politist sincer!



Este inutil sa amintesc ca am toate albumele Type O Negative, ca intentionam sa ajung la urmatorul concert, dar n-a mai fost sa fie...Un performer unic in scena goth rock, a muzicii; un urias. Poate ca a si gresit (si a recunoscut asta si sunt stiute greselile lui) dar Peter ramane memorabil prin muzica sa, prin vocea unica, grava, magica, prin spectacolul unic pe care-l degaja doar prezenta sa, doar suflul sau. 

Mi-aduc aminte de o dezvaluire pe care facut-o cu ceva timp in urma, fostul ofiter de politie. "Am fost nevoit sa-mi dau demisia din Politie, pentru ca trebuia sa-mi bag la parnaie majoritatea prietenilor!"

Fara cuvinte, Domnule Politist! Trebuie sa fi fost foarte aratos in uniforma. Mai rar politisti ca tine. Chiar foarte greu de gasit...Un politist sincer.

RIP Pete!

Niciun comentariu: