Si nu uita sa dormi!

Am capatat o adevarata fobie daca nu dorm. Privarea de somn la mine se manifesta foarte ciudat. Cu un rau in tot corpul. Am, de regula, 2 motive pentru care nu pot adormi (in time): intarzii la calculator sau pur si simplu nu pot sa adorm. Ar mai fi si al treilea: timpul! De fapt e un cerc vicios, pentru ca de multe ori, nu pot dormi si-asa ajung in fata calculatorului. Dar de azi schimbam foaia, de fapt foaia trebuia schimbata demult...
Si nu doar in regimul somnului, ci in regimul meu de viata. Azi dimineata, mergand spre statia de autobuz, am simtit ca mi se taie picioarele. O senzatie de lesin in tot corpul, s-a retras usor spre amiaza, dupa ce am furat 2 ore de somn. Uneori imi este atat e somn in timpul zilei, incat imi este teama sa nu adorm, pe drum, mergand. Dealtfel, cateva flash-uri de memorie, ma invaluie intr-o lumina alba, trecand prin fata pe la Whispers Pub, spre statia de troleu si... adormind in timpul mersului. E cel mai mare cosmar!

Probabil ca nu intamplator, privarea de somn, este inca una dintre cele mai de temut pedepse pentru cei care cumva, candva au gresit cu ceva...

2 comentarii:

Drace spunea...

Ness cu pepsi, lasa ca recuperezi in weekend...

IT terapia spunea...

@drace:

1. ness+pepsi da bum-bum; incercat, testat, nu-i bun!

2. weekend... the magic word; se vede ca esti "civil"...