Dilema greaca

    Vacanta in Grecia a fost cea mai neagra perioada din viata mea. Mi-aduc aminte ca eram cazata intr-o localitate la malul marii si ca nu puteam pune geana pe geana nici ziua, nici noaptea din cauza harmalaiei si petrecerilor grecesti. Culmea este ca aproape pana la sfarsit am crezut ca zgomotele care-mi spargeau creierii pana la 4-5 a.m., indiferent de ziua saptamanii, proveneau dintr-un local de noapte, club, dicstractie or smth. Cand sa plec am aflat ca era un... bloc de locuinte. Un bloc obisnuit de apartamente. Iar comportamentul grecilor era unul cat se poate de normal . O socoteala rapida dar amanuntita nu mi-a eliminat incertitudinile in privinta  orele de munca. Am socotit asa: astia intre 11 a.m. si 16 a.m. nu lucreaza ca sunt pe orar mediteranean; buuun; de la 21 p.m incepe balamacul, muzica, petrecerile, bairamuri pana spre 5 a.m. invariabil in fiecare zi. Daca se culca la 5, cand se duc la munca? Din socoteala facuta imi iesea ca practic, grecii ar dormi in pauza mediteraneana. Si tot nu-mi este clar…Nu mi-era clar cum de sunt mereu pusi la punct, atat fetele cat si baietii, indiferent de ora, timp, strada, etc. Mai ales baietii...

Am parasit Grecia mult mai curand decat imi propusesem, mult mai obosita decat venisem, dar nu stiam de ce. Am ajuns in Romania si primul lucru a fost sa-mi fac o programare la doctor. In cele 5 zile de galagie, am dat inapoi progrese mentale si fizice castigate in ani. Nu ma mai duc.

Acum ii vad pe greci mai mult in strada. Nu ma pot abtine sa ma intreb: cand dorm si cand mai petrec?

5 comentarii:

Anonim spunea...

pai e simplu. ai mers intr`un concediu IEFTIN, intr`un loc IEFTIN.

ia vezi la ni se compara cartierul valea borcutului cu hatvan? nu. uite`asa ai fost si tu in concediu intr`o groapa de gunoi. felicitari!

itterapia spunea...

@anonim: nu a fost ieftin nimic: mancarea, haine, suveniruri...chiar a fost cel mai scump concediu; la greci hainele sunt scumpe, mancarea e scumpa, sa zicem cazarea a fost ok. atat.

in plus, m-a costat 100 euro sa vad niste pietre (Acroplea) si sa merg cu "rata" 400 km...

itterapia spunea...

*Acropole

Adrian spunea...

pfoai tu, asta anonim e baimarean dupa cartierele expuse... mai fata te plac baimarenii, ce naiba ai de-i gasesti asa usor? :))

VORBARETU' spunea...

@adrian: ;)