Idei obsesive la Cosmote?!

Persoanei din foto (nu conteaza cine e) i s-a spus azi, pe un ton foarte serios, ca are nasul lui Muical. Curiozitatea mea este atat de mare, incat nu intra in niciun fel de contradictie cu acea trasatura atat de feminin numita... curiozitate. Vreau si io o parere, motiv pentru care am gasit si am postat o poza, zic eu, relevanta.

Cred ca o sa postez un formular, in functie de dispozitia din seara asta, daca am sau nu stare sa-l fac. Daca nu, se accepta si raspunsuri libere... :)

ps1: In ceea ce priveste nasul lui Michael, nu mi s-a parut niciodata prea-prea sau foarte-foarte. Promit sa revin cu o tema serioasa legata de locul unde este facuta aceasta fotografie: Grecia si drumul spre Muntele Athos.

ps2: Tot despre agresivitate si idei obsesive, gasiti si aici: "Sunt agresivi si iau clienti prepay e la Vodafone"

2 comentarii:

Mihai Ioan spunea...

Clar ca ai nasu' mai cool ca a lui maical :))

VORBARETU' spunea...

riali?