Scurtissime: Steve Martin, un nou pat si Muical reincarnat in versiune feminina

Dupa o zi in care a merge la WC este chiar un tupee, dupa o noapte in semi-frig petrecuta in semi-afara, raspandind aburi la fiecare respiratie, dupa un semi-somn de 3 ore (2-5 a.m.), dupa 8 ore PLINE de PR-u tehnologic si alte chestii misto la care avem acces datorita minunilor stiintei si tehnicii, no 2PI, no 2PA, no coffe break, no papa break, ci doar o bucatzica de placinta, delicioasa dealtfel consumata tain, facuta de soacra unui coleg (ce bine e sa ai o soacra prin jur!) fara cafelutza si fara tigarika (desi nu m-am lasat definitiv de toti si de toate, va anunt io cand e cazul!), drept multumire ce primesc? Un compliment: anume ca am inceput sa seman cu Muical...E nu, zau!? Eu cred ca am inceput sa seman cu un fost coleg, nu dau nume, fiin'ca(;) daca tot fac si ce facea el inainte sa plece, de ce sa nu incep sa si seman cu el?! Deci nu ma suparam daca macar incepeam sa seman cu...o fata! Dar seman cu un baiat, nu dau nume fii'nca alt nume-mi vine-n minte...Guess! Ai ghicit: Steve Martin! Pe bune...Si din ce...in ce... mai mult!   :)))

Dar sa trecem si la lucrurile mai importante: Astazi vine patul! Da, am cumparat (din nou) un pat! Cica pe la 5 vine. E un alt model, o surpriza. Dupa rateurile de peste ani, nu-mi mai fac sperante. Emotia imi provoaca grize glicemice. As manca o paine. Ceva dulce. De fapt, v-am mai spus: mi-e foame tot timpul. Din lipsa de altceva, mananc biscuiti. Manac si...astept. Patul... Si pentru ca asemanarea sa fie perfecta cu Muikal,  nu cu Labis, v-as mai spune ca pe langa cele 2 vertebre facute praf in ani de stat in fata calculatorului si o juma' de zi in salile reci ale Curtii de Apel Bucuresti, ma indrept catre 2 pastile tari (cele mai tari calmante si anti-inflamatorii existente pe piata anti-dureroaselor la momentul e fata): AR-CO-XIA! Ezact, aveti 10 puncte! Ati castigat concursul! 

Revenind la viata, stand si uitandu-ma la cele 2 pilule albe ma-ntreb: sa iau sau sa nu iau? Si daca le iau, pentru ce/cine/si mai ales de ce le iau? Aceasta-i intrebarea. Lumea in jurul meu e vesela, relaxata, plina de acceptanta ofertei consumeriste de criza a momentului. In alta ordine de idei ma gandesc ca un film cu Steve Martin nu mi-ar strica. Nu de alta, dar intodeauna ma face sa rad! Va pup si multa bafta! Ne mai vedem si maine. 

Pana atunci, ce mai faci tu...
Michael Jackson? They Don't Care About Us



So true my friend...so true.

Niciun comentariu: