DRAMA MADALINEI

S-au spus multe despre moartea Madalinei. Si acum, ca si mereu, se speculeaza si se va specula cu siguranta un "cel mai intim gest": pierderea vietii!
        Se lanseaza teorii, ipoteze, opinii. Nu-mi permit sa dau verdicte. Dar recunosc ca s-a mai dus o parte din sufletul meu cu moartea Madalinei, asa cum s-a-ntamplat cu moartea Laurei Stoica... erau din generatia noastra, am crescut impreuna, am trecut prin timp impreuna. Nici macar nu-mi voi permite sa "emit" cuvinte. Voi folosi cuvintele altcuiva, care dupa parerea mea a sesizat foarte bine despre ce discutam noi aici...

...Cand totusi esti singur in doi, e mai greu de parcurs viata, ai o povară grea. Dar  cind copilul, produs al trupului si sufletului tau sau omul cu care l-ai facut, nu te determina sa traiesti frumos, esti un om pierdut... Si daca la asta adaugam drama omului care vrea sa faca ceva, sa lase ceva in urma lui, de pe pozitia creatorului, aducatorului de nou, perfectionistului, indiferent de locul in care respira, atunci... E O DUBLA DRAMA!

Odihneste-te in pace!


Niciun comentariu: