Un NU hotarat atitudinii proletare!

Adresa : Oras Bucuresti , Str . Bd . Pache Protopopescu , Nr .59
Telefon : 0745777294 , 0745777296 , 0212525259
Adresa de mail : rezervari@pp59.ro
Descriere :
O seara placuta alaturi de prietenii dumneavoastra!
Va garantam ca va vom oferi  momente de neuitat!
Loc special amenajat pentru nefumatori. Purificatoare pentru fum, ventilatie care asigura aer curat in permanenta atat la parter, cat si la etaj.
Simte-te in largul tau alaturi de noi !


VRAJELI, deoarece...


In seara asta ne-am facut curaj, am spus un NU hotarat atitudinii proletare, ne-am inchis mobilele, laptoapele, notebucele roze si alte accesorii gadgetoase (dar numai dupa cele 8 ore dedicate lucrului, de la birou sau de acasa) si ne-am intalnit intr-un resturant pe care-l laudam candva. Ce am gasit in PP in seara asta: pizza dulce (au scapat zahar in coca), salata de pui fada, fara pic de savoare, timp de asteptare de ordinul orelor, broaste testoase in stare buna, 2 vorbe schimbate pe langa broaste si o bucurie imensa ca ne-am reintalnit!
Echipa compelxa alcatuita din jurnalisti National-isti, pr-isti Capital-isi, redactori Acces-Direct-isti, analisti IT&C-isti (impreuna cu un "cel mai bun prieten", pot sa jur ca e in asentimentul nostru) promit sa nu mai calce in stabilimentul din bd. Pache Protopopescu. Daca totusi, vom mai gresi vreodata, fetele vor consuma cafele fara cofeina, baietii - bere fara alcool si dupa o tigara nervoasa si 2 injuraturi strasnice cu ochii in plasma zappata pe OTV, vom pleca in pas vesel spre o saorma si-o punga de Fornetti consumate in parc!

Niciun comentariu: