Vinovati de iubire

Totul a-nceput cu o carte. O carte in mana unei colege, aparuta azi, impreuna cu unul din ziarele nationale, Vinovat de iubire. Un arc s-a destins brusc, dar bine camuflat. Ahhhh… Am uitat. Mi-am amintit totusi ca este foarte posibil ca azi sa fie ziua de nastere a lui Adrian Paunescu. Eram destul de ametita, intrucat nu stiam daca era pe 19 sau pe 20, asa ca mi-am propus sa fiu calma, macar pana seara. Oboseala sau poate varsta m-au facut sa uit de micul incident. Si poate ca asa ramanea, daca spre seara nu era nevoie sa pronunt (chiar de cateva ori) numele Adrian, intreband: Este bolnav, este batran, este ziua lui. L-ai sunat? Au urmat cateva cautari demonstrative prin Contacts, iar in final, raspunsul: “Las ‘ ca am fixu’ pe-acasa, il sun pe fix!”  Si-atat. Si nici nu cred ca  pana la ora asta a mai urmat ceva...
In secolul vitezei, lucrurile se schimba. In locul celor cateva cuvinte live: “Nashule, va urez sanatate si n-am uitat fotografiile in care la botez, ma tineati atat de mandru-n brate!”, preferam SMS sau e-mail, in locul unei iesiri rezonabile dintr-o situatie penibila.

Daca nu am facut asa, ma vad nevoita sa-i fac  o dedicatie maestrului Adrian Paunescu. Maestre, pe Adrian Seceleanu, “fiul” ratacitor, sa-l iertati, e tanar, ocupat si mai uita. Dar scrie…scriitura de ziar, pentru ca asta i-ati prorocit la altar. Dar nu v-am uitat Maestre, pentru ca ... ”Totusi iubirea” nu se uita asa! Iar daca auziti un telefon (fix) in noapte, nu-i de rau…suntem noi, cei care uitam deseori de parinti, de batrani…cat sunt vii…

La multi ani, Maestre! Cu iertare...

Niciun comentariu: