Ce mai fac si brasovenii...






Din nebunia Bucurestilor si agitatia de pe sosea, debarcarea in P-ta Brasovului m-a adus intr-o lume din alte timpuri. Dealtfel, toata lumea era…altfel. Era la ora la care perechile de orice varsta ies la sosea, la o plimbare tinandu-se de mina, un gest atat de frumos, uitat parca din ce in ce mai des de tinerii nostri. Magazinele, terasele, barurile, cofetariile si alte mandretzuri isi asteptau clientii cu atractive oferte, direct din strada. Eram parca in alta lume. Bucurestii nostri in ce tara sunt? ma pomenesc intrebandu-ma... Cand sa ies din perimetru, o multime spontana imi atrage atentia, chiar la intrarea pe Lipscanii Brasovului, cum imi place mie sa numesc locul acela. Din departare se-auzeau triluri misterioase. Un grup de "cetateni din alte carti" dadeau din aripi, fluierau, iar lumea se uita la ei ca la urs. O vreme se produceau prin Bucuresti, zic unii. La prima vedere, i-am catalogat scurt la categoria “circ”. Daca ai rabdare insa si le asculti muzica, iti dai seama ca se integreaza foarte bine in schema Brasovului. Mergand spre masina mi-am amintit de o poza cu care Drace ne-a pacalit pe toti pana sa ne prindem ca in foto era chiar el: Indianul.


M-am uitat si dupa Zoso, dar nu era. Poate travestit in indian, si nu m-am prins... Poate iese la developare! :)

5 comentarii:

Drace spunea...

Fix eu mai lipseam din "tablou"... in prima poza se vede si banca unde au servit indienii micul dejun, cu cafia si covrigi brasoveni...

IT terapia spunea...

te pastrezi ferit...am sa updatez postul cu poza ta in medalion! ce zici? :)

Drace spunea...

Ok, oricum nu o sa recunosc ca sunt eu. :))))))))))

itterapia spunea...

ti-ai facut-o cu mana ta! ;)

Drace spunea...

Aproximativ da, cu photoshopu' :D