BĂĂĂ, care esti acolo?

Pe cand imi pregateam licenta in Efecte pozitive vs. negative ale noilor tehnologii in social, prof. Hoffman tinea sa-mi precizeze: "Si nu uita la sfarsitul dizertatiei sa vorbesti despre noul analfabet al timpurilor noastre, individul care nu stie sa foloseasca calculatorul, internetul si facilitatile oferite de acestea, nu cel care nu stie sa scrie si sa citeasca!" Am inteles!

Citesc acum, dupa nici macar un ciclu al legii lui Moore (8-12 ani) cateva cuvinte din articolul de azi dintr-un cotidian de succes, despre noul supravietuitor al timpurilor noastre: cel adaptat perfect comunicarii pe mediile sociale: Facebook, Twitter, HI5. Zambesc aducandu-mi aminte o intamplare haioasa dar reala din lumea multicolora a presei: un redactor (nu dezvalui redactia!) are ideea geniala de a scrie despre oierii care au postat anunturile cu vanzarea de oi si branza pe Facebook, cu coordonate de contact, cu tot... I-a luat la rand, pur si simplu sa vada cum se poate comunica (telefonic) macar cu acesti oameni. Nu pot reproduce exact, deoarece nu mi-au ramas in cap decat cateva onomatopee, interjectii si ceva adverbe: Au, Ceee, A-lOO, BĂĂĂ, care esti acolo?

Restul e... vuietul vantului printre crengile brazilor toamna, printre talangile ciopoarelor de mioare si... linistea.

Intre timp am suferit un accident, ar trebui sa fug pentru primirea portiei de antitetanos, dar nu vad cum va reusi cineva, fie el si de specialitate, sa-mi faca mie o injectie in burta! Poate online, prin Facebook!

Niciun comentariu: