La munte sau la mare?!

Cutiile postale sunt deja pline cu materiale promotionale si cataloage in care magazinele isi prezinta produsele specifice sezonului. Globulete, Mosi Craciuni, caciulite si cizmulite pentru cadouri. Hainute si costumase de sezon pentru d-re, domni, pisici, caini. Eu am vazut chiar un costum de Mos Craciun pentru caine. In fine, agentiile de turism au dat atacul ofertelor de Craciun si de Anul Nou. Chiar eu fac demersuri pentr-un metru cub de fag taiat si-o tona de carbune sa bag in soba. Lumea isi urmeaza cursul firesc, e doar mijlocul lui noiembrie. Mi-am dat insa seama ca trebuie sa iau din nou garderoba la mana pentru ca nu am cu ce ma imbraca... afara erau ieri noaptea, pe la 2 am, mai la nord de Bucuresti, 21 de grade C!

Gandindu-ma la o posibila alura a week-end-ului ce vine, m-am trezit in fata unei dileme: la TV se prezentau imagini cu cetateni onorabili care se balaceau in apa marii, "chiar de-i apa un pic mai rece, e foarte cald afara!". Deci unde mergem: la munte sau la mare?! Deci ce punem in rucsac: manusi, caciuli, sanie sau costumul de baie! Acesta-i intrebarea!

Un raspuns poate veni de la Scorpions, Holiday

(Ai imbatranit, asculti Scorpinos, mi-am auzit pe la usi...Pfoai de mine...?! Iesi!)

Niciun comentariu: