Tonight you sleep in Hell!

Cand am ajuns acasa aseara, dupa ce am luat toate sectiile spitalelor de urgenta si/sau infectioase/tropical and other stuff, pentru ca nici ei nu stiau ce vaccinări se fac cand te inteapa/musca/scuipa (:)) o pisica/caine/om/etc, spre deosebire de ce vaccinări se fac daca te intepi intr-o balama ruginita de ex. Nenorocul meu sau poate norocul a fost ca eu le aveam pe-amandoua. Teoretic cel putin s-a doveditca nu era foarte greu dpdv al logicii. Practic, bagam de toate: turbare, tetanos, antibiotic 6 zile, anti-inflamatoare, comprese cu gheata, aulin, flamexin, cum stati cu stomacul? sunteti alergica am fost intrebata dupa vaccinare...he, he, he...Nu, noroc ca nu sunt! Etc, etc, etc... Cam asa se incheia o seara, pe care cel putin teoretic ar fi trebuit s-o petrec altfel, fiind prima mea seara dintr-un rest de vacanta binemeritata si necesara.

Ramane totusi intrebarea: de ce a trebuit sa iau 3 spitale la rand pentru un simplu vaccin? La un moment dat, cei de la Colentina ma trimiteau inapoi la Bals, de unde venisem... Totul e insa bine (relativ) cand se termina cu bine... Adica nu mi-a facut injectia din burta. Dar nici de asta nu poti fi sigur in ziua de azi. In cat timp apar semnele turbarii? Din cate vad in jur, mai ales in ultima vreme, la unii apar mai devreme, la unii mai tarziu, cu simptome total atipice si un tablou absolut debusolant... Sa fim totusi optimisti!

Cat despre Petre si Vasile, motanii mei, este perfect valabil ce scrie in warning, mai mult, si-au luat deja si dedicatie de la Wumpscut, Thorns: "Tonight you sleep in Hell... ", doar din cauza lor mi-am petrecut intr-un asemenea hal sfarsitul de seara!



5 comentarii:

Drace spunea...

Si pe mine ma distreaza foarte tare intrebarea cu daca sunteti alergic la ceva, WTF, facem injectia si aflam in cateva minute!

Cu motanii ce-i?

IT terapia spunea...

m-au atacat! ;)
ai email, ce făcem cu accent pe ă?!

IT terapia spunea...

..si oricum, daca te uiti cu atentie, Vasile zambeste (mustaceste), Petre e mai trist! :))))

Drace spunea...

Lui Vasile ii plac Wumpscuts...

itterapia spunea...

corect! 10 puncte! :))))))))))))))