Tzepe pe net

Din bogata oferta de chilipiruri despre care v-am mai vorbit pe-aci, am ales pentru seara asta “O portie imensa de clatite cu dulceata sau ciocolata, langa un capuccino sau un caffe latte!” - Alege oferta noastra! Si-am ales-o. Daca clatita din foto este “huge” – imens (engl.), cum se lauda in versiunea in engleza site-ul cu pricina, atunci eu sunt supraponderala demult. Cam multe tzepe pe netul asta in ultima vreme... In rest, ok, atmosfera de club, fum de tigara cat cuprinde, persoane care se cunosc intre ele, tineri gen hipster – metrosexual, una peste alta, cafenea de demi-fitze, cu cateva suv-uri la poarta si baieti cu parul sculat in cuib de randunica pe mijlocul capului, nu-i inteleg. Am mancat, am tweet-erit cate ceva si-am plecat exact cum am venit. Cu foamea pe noi! Fuck Deal!

State of the Union, Timerunner

Niciun comentariu: