2 people lost their Iphone and was shocked to discover they didn't have Find My Iphone

Poate ca nu mi-as fi facut partener permanent din iPhone-ul cel patratos si greu daca nenorocirea de a nu mai avea acces full time (din motive obiective si decente, desigur!) la un internet/email nu se abatea ca o caricatura hida asupra mea, ca o boala crunta. Si-asa m-am facut frate cu diavolul... adica cu Iphone-ul. La prima vedere imi rezolva 70% din problemele de care ma lovesc, ca si Internetul dealtfel: adrese, telefoane, melodii, tips&tricks, stiri, poze, film, legi, posibilitatea de a fi la curent cu viata, cu lumea, cu timpurile mai ales intr-un context in care informatia este absolut necesara in procesul muncii de fiecare zi. Dar gata cu sabloanele. Un singur exemplu sa dau azi. Ametita dupa o zi de lucru in care cam uitasem sa dau pe la bucatarie&suff, m-am trezit seara, cand se-aduna lumea-n jurul mesei, ca sunt cam... usoara. Ma pipai prin buzunare si gandul mi se adevereste. Eram fara iPhone. Und'sa fie el oare? Pai putea fi in 100 de locuri: de la birou, casa, piata, la Roakeru'-n cotet cand i-am dat eugenii, etc, etc. Ce facem monsher, m-am scarpinat in cap? Nicio problema. Solutia era chiar langa mine. Dar e necesar, din nou, acces la internet: calculator sau telefon si o aplicatie minunata care sa fie deja setata: Find My Iphone (pentru setari, click pe nume). Pe vremuri costa cam 100 oiro/dolari, azi e free. Ce poti sa faci cu un acces la Internet si un iPhone "pierdut" nu stiu pe unde? Multe: il poti bloca, ii poti da individului care sa zicem ca l-a gasit, mesaje diverse ca forma si continut, il poti localiza, pana la urma, il poti controla in totalitate, intrucat contul si parola aplicatiilor de pe el le-ai ales si setat chiar tu. La mine, lucrurile s-au linistit repede: in graba cu care am iesit din casa, l-am uitat pe micutz, asa ca atunci cand l-am strigat, mi-a raspuns plangand cu lacrimi albastre de Google Maps din piata Iancului. Un oftat de usurare a cuprins parca intreaga camera...


PS: Titlul postului era sugerat chiar de unul din comentariile la tutorial, dar mi-a parut extrem de sugestiv.

Niciun comentariu: