APIA, online rulzzzzz.... (!!??)

Dragii mei, am vesti bune. Din nou despre APIA, evident ca despre asta era vorba. Incepand cu 1 martie, putem depune cererile. Pentru mine chestiunea insemna intodeauna un drum la agentie, inghesuiala la greu cu ceilalti consateni, timp pierdut, etc. Dar de-acum, s-a ispravit. Adio nervi, timp pierdut si stres. Fiecare "fermier" isi poate depune de acasa, online, cererile pentru APIA. Data trecuta n-am avut de asteptat chiar asa de mult, intrucat consatenii mei erau ajutati de tanarul angajat al agentiei, sucursala locala, pentru ca oamenii fiind prea batrani, fie nu puteau sa scrie, fie nu mai vedeau bine. Dar, precum bine banuiti, de-acum s-a ispravit. Totul se va face de acasa, online, astfel incat fiecare fermier isi va "digitiza" hartile, dintr-un click de mouse(!!??).

Despre numarul de conexiuni pe cap de locuitor in zona rurala din care provin nu vreau sa vorbesc acum. E week-end, vine primavara, sa fim optimisti. Din minte nu-mi pot scoate insa teama de pe chipul batranului din fata mea, cu mainile scorojite de munca si timp si tremurande de varsta si boli, intrebandu-ma: "Eu ce fac taica cu astea?!". Se referea desigur la cererile lui catre APIA, inca "nedigitizate", intrucat, probabil, batranului fie nu i-a mers conexiunea la net aseara, fie i-a mancat vaca procesorul...
Despre ce vorbim noi aici?!

In fine, dedicatie pentru toti fermierii care isi vor digitiza hartile si-si vor depune cererile APIA online, ceva tematic, adica aggro-tech, nu?!
AGONOIZE, For the Sick and Disturbed


Niciun comentariu: